26. 02. 2012.

Terakota ratnici ili fazan u smrčcima iz Xi'ana




Sastojci:

-45 dag iskoštenog mesa fazana bez kože
-30 g suhih ili 30 dag svježih smrčaka
-2 jušne žlice sojinog umaka
-0,5 dcl sherry vina
-3 čena češnjaka
-1 kavska žličica mljevenog korijandra
-10 dag bijelog dijela poriluka
-5 dag listića bijelog badema
-5 dag sezama
-2 dcl fazanove ili pileće juhe
-1 dcl sojinog vrhnja
-1 žumanjak
-1 žlica paradajz pirea
-3 žlice sezamovog ulja
-sol, papar


 Čisto, iskošteno meso fazana bez kože narežite na trake i marinirajte sojinim umakom, sherry vinom i češnjakom.


Na vreli wok stavite tanko rezani bijeli dio poriluka, listiće bijelih badema i sezam. Lagano popržite pa dodajte meso dobro ocijeđeno od marinade, popržite ga dok ne pobijeli. Skromno podlijte fazanovom juhom i sojinim vrhnjem pa polako pirjajte, što manje podlijevajući, oko pola sata.




Pustite da tekućina ispari i da se sastojci ponovno počnu lagano pržiti. Snažno sotirajte, a čim osjetite miris tostiranog badema ili sezama sklonite s vatre. Dodajte umak kojeg ste napravili tako da klasičnom kineskom umaku od crne soje ili u nedostatku tamnog graha, dodate jedan sirovi žumanjak i žlicu paradajz pirea. Čim se sastojci počnu lagano pirjati dodajte u toploj vodi namočene smrčke i pirjajte 7-8 min. Poslužite uz kombinaciju basmati i divlje riže kuhane u pari.







2 komentara:

  1. Bok

    Naletia sam na tvoj blog na netu..i stvarno imaš dobre recepte, neke sam probao a neke ču probati, svaka čast....
    ...I ja sam radim jedan blog s receptima hrvatske i svijeta s mogučnošći da svak može sudjelovati u njemu te stavljati i svoje omiljene recepte,još je u stanju izrade,
    te bi me zanimalo da li mogu staviti koji od tvojih recepata na blog s tvojom posvetom i tvojim kontak stranicom, tako da te ljudi mogu i još lakše naći na netu, jer neki recepti su stvarno dobri.

    Pozdrav od Jakova.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti se sviđaju recepti i blog. Svi moji recepti i fotografije istih su svima dostupni i mogu se koristiti pod uvjetom da su potpisani s Pellaprat i da link vodi na moj blog.

    OdgovoriIzbriši